wtorek, 4 października 2016

Kolory miesiąca


W ogóle nie planowałam aktualki na dzisiaj, ale wszyscy dodają gdzieś posty, wpisy, zdjęcia związane z obecnymi w naszym pięknym kraju wydarzeniami, więc ja też musiałam gdzieś się udzielić. A że niczego dawno nie dodawaliśmy, padło na to, że trochę wykorzystam samodzielnie nadany sobie status admina grupy. Nie będę rozwodzić się nad moim stanowiskiem w tej sprawie, bo ilość kolorów w aktualken powinna wszystko klarownie przedstawiać. W imieniu grupy też się nie wypowiem, bo nie mam prawa. Ba, mam wręcz pewność, że nie wszyscy się ze mną zgadzają. Ale nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć.
Wolałabym dać więcej rozdziałów, ale zwyczajnie nie mam czasu. Przeprowadzka zajęła mi z grubsza cały miesiąc, a internetu w nowym mieszkaniu doczekałam się dzisiaj koło piętnastej. Ale zbliżają się urodziny Senchy, które co roku są dla nas wielkim świętem, bo wychodzi ponad dziesięć rozdziałów. Chciałabym zapewnić, że w tym roku rzucimy więcej niż w poprzednim, ale jest jeden problem - nie mam zielonego pojęcia ile ich wtedy dokładnie wyszło. Jak ktoś mnie oświeci to może uda mi się to osiągnąć. A jak nie to zawsze mogę jakoś ładnie skłamać.
Zaczynałam pisać koło dziewiętnastej, zrobiła się prawie pierwsza. Tak to bywa, jak wszystko jest bardziej interesujące niż robienie qc. Szczególnie, że dopiero co uzyskało się internet, pokój wygląda jak mały obóz dla uchodźców, oczy same się zamykają, a gdzieś na horyzoncie zamajaczyło jeszcze widmo kolejnego odcinka "Poldark". Ale są rozdziały, są silne i niezależne kobiety i w ogóle.
May the force be with you, niezależnie czy obieracie jasną czy ciemną stronę mocy.

Akagami no Shirayukihime

Lovely Complex

Ivorena

2 komentarze: