wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki


No witam. Jak widać czasami sobie przypominam, że mam jakąś grupę skanlacyjną pod swoją opieką. Wiem, że obiecałam przynajmniej jedną aktualkę w miesiącu, ale listopad zawsze jest dla mnie miesiącem tylko i wyłącznie na przetrwanie, więc dziękujcie bogom, że ledwo się skończył i coś tu wstawiam. Podzielę się z wami swoimi statystykami, które w moim otoczeniu chyba zaczynają obrastać legendą. Dwadzieścia dni pracujących, trzy inwentury i jakieś dziesięć w porywach do czternastu dni na uczelni. Jakbym chciała funkcjonować jak na normalnego człowieka przystało, musiałabym skądś wytrzasnąć dodatkowy tydzień, a spróbujcie jeszcze do tego wcisnąć mangę. Chociaż prawdopodobnie udało mi się odpisać na kilka wiadomości. Grudzień zapowiada się trochę luźniej, więc nie traćcie nadziei.
Chyba, że w końcu wezmę się porządnie za swój licencjat.
Albo Azbe wciągnie mnie do świata dram.
Tak naprawdę to dzisiaj też nie miałam szczególnie czasu na ogarnianie aktualki, ale uznałam, że zrobię wam taki mikołajkowy prezent. Taka jestem dobra. Sobie z okazji mikołajek ugotowałam obiad. To już drugi w tym miesiącu.
Jeszcze jedno ogłoszenie parafialne. Dołączyła do nas nowa typesetterka, którą oficjalnie przedstawię jak tylko przypomnę sobie, żeby napisać do niej i zapytać jaki nick chciałaby nosić w naszej grupie. Bardzo cieszymy się z wszelkich ofert pomocy, aczkolwiek nie ukrywam, że w tej chwili najbardziej przydałby się nam jakiś tłumacz. Ewentualnie kilku. Więc jeśli ktoś ma za wiele czasu albo czuje się na siłach wygospodarować parę godzin miesięcznie i podrzucić nam rozdział czy dwa, zapraszam.

Wesołych mikołajek, czy cośtam.

Eli umrze na zawał jak zobaczy, że mi się udało aktualkę dodać.

Akuma to Love Song


Kyou, Koi wo Hajimemasu


Lovely Complex

Onidere

Ivorena

6 komentarzy:

  1. Można prosić, aby rozdziały znalazły się na CM? 😺😺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dajcie mi tylko się ogarnąć po świętach a wszystko wrzucę ;)

      Usuń
    2. Dzięki za cierpliwość, wszystkie rozdziały są już na CM ^^

      Usuń
    3. Wielkie dzięki! 😻😻

      Usuń
  2. Wesołych Świąt i Wystrzałowego Nowego Roku!!
    Dziękuje za rozdziałki!

    OdpowiedzUsuń